Інтернет-магазин натуральних карпатських фіточаїв

Бажаєте купити фіточай? Тоді ви там де потрібно. Увага! Діють ЗНИЖКИ на карпатські фіточаї!!!.

(067)360-88-72, (097)551-84-89 з 9до 20
(099)006-08-72, (093)805-36-02_
Доставка по всій Україні та за кордон
Замовляйте online щоденно та цілодобово






Кооператив екологічної продукції "Чиста флора" створено на Коломийщині


Кооператив екологічної продукції "Чиста флора" створено на Коломийщині 

Саме за такою спеціалізацією він наразі єдиний в області, а, можливо, й в Україні. Те, що в цьому селі прагнуть споживати все органічне, стало відомо ще влітку, коли відбувся перший міжнародний фестиваль автентичної карпатської кухні "Смачний Спас".

Саме цей захід і надихнув чотирьох спасівчан (Сергія Пархомчука, Івана Пігуляка, Мирославу Дмитрук і Галину Стовп’юк) під керівництвом підприємця і голови громадської організації "Асоціація виробників органічної продукції "Чиста флора" Михайла Стовп’юка на створення кооперативу.
Цікаво, що саме в Спасі 106 років тому видатний український громадсько-політичний діяч, організатор січово-стрілецького руху в Галичині, адвокат, публіцист, видавець Кирило Трильовський заснував перший кооператив на Покутті під назвою “Народна спілка”.
Саме презентація новоствореного колективу та установчі збори відбулися в рамках першої частини круглого столу "Презентація ідеї Великого Карпатського Бренду та етапи його впровадження за участю засобів масової інформації ".
Представники американської фундації Хайфер Інтернешнл, громадських організацій, кооперативів, фермерських та індивідуальних господарств, державних структур, місцевих та регіональних органів влади висловили намір об’єднати зусилля для створення та впровадження Великого Карпатського Бренду. Чому потрібний такий Бренд, говорить Михайло Стовп’юк:
Перша частина заходу завершилася підняттям на території підприємства Михайла Стовп’юка прапора Великого Карпатського Бренду.
До речі, незабаром серед студентів мистецьких навчальних закладів області буде оголошено конкурс на створення логотипу Великого Карпатського Бренду та запрацює сайт.
Друга частина мала практичний характер. Гості та журналісти взяли участь у майстер-класах з гончарства, писанкарства, різьбі по дереву. Вчилися танцювати автентичних танців, готувати органічне меню.

Немає коментарів:

Дописати коментар